Feberyra.

Jag tror att jag har eller har haft feber. Jag kan inte tänka. Är trött och seg. Svettas konstigt.
Jag tänker inte åka till universitet idag, det är synd för det är den enda föreläsningen om expressionismen. Jag hoppas att någon tar jävligt bra anteckningar.
Eftersom det är så fruktansvärt synd om mig och varken klitabletter eller kortison funkar och för att jag har fått feber så satte jag på Absolute Christmas. Herregud. Det är ju så man skäms.

Min Önskelista Julen 2006:
1.
Alla Rockyalbum utom Volym nio (seriefiguren)
2. Apple Ipod Universal Dock
3. Schyssta prylar från Body Shop

Saker som jag verkligen behöver, men helst inte vill önska mig, men måste ha:

4. Pengar till tandläkarbesök och lagning av eventuella (sannolika) hål
5. Pengar till ny bettskena
6. Pengar till leverne
7. Pengar till Åre

Oh my god. Jag älskar den här skivan. Nu ska jag skjuta mig.

Kommentarer
Postat av: Ikkan

Du glömde pengar till glasögon på "måste"- önskelistan! :-)

2006-11-23 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback