Harrumenseller?!

Hur många gånger har man inte hört det i sitt liv. My god vad pissed man blir när man får höra det.
Idag kom jag hem och diskade och slängde surt ihop en latte (Latte?! What?!) och sen förklarade jag för Henning att jag var sur och ledsen och trött. Då sa han:
"Varför är du sur och ledsen och trött då?"
"Jadu, gissa det om du kan vettja!"
Fräste jag tillbaka.
"Jahaaa." Sa han då.
Jag vet inte om det beror på att jag har mens men när man inte kan hitta någon anledning för varför man annars skulle vara sur och ledsen och trött (förutom att det är pissig måndag i pissiga november) så är ju det alltid ett säkert kort att dra till med. Ett annat stort plus är att man har garanterad kärlek och fjäsk, i alla fall under den tiden som sambon kommer ihåg det. (Den garanterade kärleken blir ju kvar även efteråt men den kan vara lite extra intensiv under dessa perioder.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud, vad jag känner igen mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback