Humörhopp.

Jag har vart på jättebra humör hela dagen trots att jag inte ätit något.
Detta för att jag har repat scenprover med Karin å Frida och sedan haft en riktigt schysst eftermiddag med Frida. Sen färgade jag håret och så kom Henning och vi var på toppenhumör båda två fastän det brukar vara gnälligt innan vi ätit, men istället satte vi igång att möblera om. Det blev... (Plats för fri tolkning.)
Sen hände något.
Blodsockernivån tog ett hopp från tian, rakt ner i betongen och jag:
1. Fick svinont i huvudet.
2. Blev trött och hängig.
3. Blev grinig som en treåring.

Nu väntar jag på föda.
Och på att Sanna ska komma och göra slingor i mitt hår och det kommer att bli såå bra.
För övrigt är det nog sjuttielfte varvet den här Sixteen Horsepowerskivan går.
Jag stänger av.
Nu.

Kommentarer
Postat av: Ikkan

Tjenna gnällisen! TÄnkte bara höra om du ville hänga med till skinlab på fredag förmiddag? Inte helt 100 på tiden än.

2006-11-29 @ 15:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback