Lajbans.

Idag har jag varit och tagit tjusiga kort i automaten på stationen.
Sen upptäckte jag att det finns en automat typ 300 meter härifrån.
Igår fick jag ett mail från Frida. Hon hade lyckats fånga min inte lika tjusiga fotomin på bild när vi hade klassfest. Hon redoade den lite grann. Tacksamt må jag säg för originalet är inte grannt.
lajbans
Hakan ser gigantisk ut, men det beror på att jag trycker bak hakan så jag får dubbelhaka, men det syns inte här. Undskyld.
Jag ser ju ut som en riktig lajbans typ. Och jag ser även lite ond ut. Nu ska den onda lajbanstypen för tredje gången se Scenskolans Stjärnan & Kyssen. Dränk mig.

Ps. Det snöade idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att jag var det. Tror hela resan var jättehemsk. Magnus böjade prata om den för nått år sen eller två o jag kunde knappt lyssna utan att börja gråta. Var efter den resan som Ecke sa att det inte lös om mig längre. Jag hade nog vart bättre off utan den.

2006-11-01 @ 18:12:42
Postat av: Anonym

Du också kanske.

2006-11-01 @ 18:14:04
Postat av: Linnea.

gud, det låter ju jättehemskt. men jag tyckte den var kul! :)

2006-11-01 @ 18:35:29
Postat av: Konstanze

Är den något att se? Tänkte faktiskt knalla iväg och se den.

Postat av: Linnea.

japp. den är verkligen superbra och dom är superduktiga (they better be)så jag tycker absolut att du ska se den!

2006-11-01 @ 22:54:14
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback