Matstatus.

Nu har jag ätit en djup tallrik med idealmakaroner, smör och grönsaksbuljong. Jag känner mig inte mätt, men det kommer innebära att jag inom cirka tio minuter kommer att må riktigt illa.
Well.
Klockan 15.00 skall jag gå till doktorn som kommer att säga:
Det går över, gå hem.
Men hon får inte säga så. För jag är student och fattig och det betyder att jag inte går dit förrän det är riktigt akut så dom måste i alla fall ta lite prover eller skicka mig till en hudklinik eller något. Men de får helst låta bli att ta blodprov eftersom dom sa på blodcentralen när jag var där och gjorde min medmänskliga plikt och lämnade en skvätt blod att det nästan inte fanns något att sticka i.
Please. Låt mina blodådror vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback