Morgonkonversation.

L: Älskling, vi har ingen frukt...
H: (glatt) Nä, men vi har RedBull!
L: Ja, men då häller jag väl lite RedBull i Youghurten då.

Jag är uppe klockan 07.00 en måndagmorgon. Föreläsning klockan 13.00-15.00. Det kallar jag försök till struktur det! Jag är grymt imponerad av mig själv.
Gå inte och lägg dig nu, sa H strängt när han gick. Men jag måste erkänna att tevesoffan ser väldigt skön ut.
Men, läsa först- sova sen.



Rättelse: De mest långväga gästerna i helgen kom ju förstås från Oslo. Även om vi får anta att dom inte bara kom för Hennings spelning. Dessutom så kändes det när dom kom, som att de aldrig varit borta, och därför glömde jag nämna dom i mitt förra inlägg. Och det är ju så det ska vara, eller hur? Det ska kännas precis som vanligt. Då är det bra. Min älsklingar.
(Och Elin, jag längtar fortfarande efter dig såklart.)

Nu, åter till Strindberg.
(Fan, va pretto jag låter.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej bruden! Om du har lust att testa nationslivet i lund lite så är du välkommen på fest hos mig den 25 november:) Hoppas aatt det går braa med pluggandet! puss

2006-11-13 @ 11:22:54
Postat av: Sofia from far far away... fast just nu e jag på Ronnebygatan ju... :)

redbull i yoghurten låter inte så smaskigt måste ja ju säga... men det var väl det som var det roliga i dialogen antar jag! Hihhihi! Vi ses väl i eftermiddag snäckan!? PUSS!

2006-11-13 @ 13:39:00
Postat av: elin

of course u do... tack gullet, ja saknar dig me!
har massa o fylla in dig pa efter denna underbara/hemska helg!
hur var spelningen i lordas? ka va pa primal scream, var super! o ja o bobby ska gifta oss o skaffa massa sma mini bobby barn,hehe! puss

2006-11-14 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback