O Ve.

Denna frrrrrruktansvärrrrda huvudvärrrrrrrrrrrk.
Ville bara vara lite dramatisk.
Anyway. Har gått och dragit på mig en frrrrrrrruktansvärrrrrd spänningshuvudvärk.
Horrible. På morgonen vaknar jag och öppnar munnen och då låter det Knak Knak.
Och jag dör. Av denna spänningshuvudvärk.
Inte ens kaffe botar den. Inte ens kaffe!
Förstår ni?
Inatt överväger jag att sova med den tudelade bettskenan trots allvarlig kvävningsrisk.

För övrigt känner jag mig faktiskt ganska inspirerad både till föreställningsanalys och övrigt.
Ps. Se Weeds, bästa serien nu. Too bad bara att det var säsongsavslut idag. 

Kommentarer
Postat av: Danne

Yo! Jobbigt med huvudvärk, jag har oxå vart paj som fan senaste dagarna. Tror att kroppen har ställt in sig på vår nu men då vintern kom har man fått en allergisk reaktion. Det är den nya vinterkräksjukan, skillnaden e bara att man inte kräks pga. virus man kräks pga. kyla å helvete.
Ja satan är sannerligen dagens man!

Postat av: Anonym

Jag tror jag kommer ner på em eller kvällen på lördagen. När har du möjlighet att ses? Får jag sova hos er? Annars tror jag det går att lösa på nått annat sätt, men det hade vart himla trevligt! Så kul! Ska jag ta med nått? Från.. typ.. eh.. Falkenberg? .y

2006-11-02 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback