Panik.

Helgen har varit otroligt bra och spelningen igår var super.
Vi fick även betydligt mer besök än vi trodde, både från Falkenberg och Helsingborg.
Mest långväga var dock Götebörgarrrna.
Efter spelningen hade vi fest och efter festen (eller under?) somnade X antal ganska onyktra personer på vårat golv. Jag gick runt och la på täcken och filtar så gott det gick.
Själv somnade jag runt halv fem.

Dagen har inte gått i alltför många knop.
Jag har inte läst det jag skulle. Det börjar gå utför.
Min plan är dock att imorrn gå upp samtidigt som H, klockan 06.40.
Jag tror att den planen kommer att gå åt skogen.
Men jag vill ju så gärna ha lite struktur.
Därför att nu är det verkligen läge för en släng av panik. Det närmar sig med stormsteg.
Så jag måste hitta ett system som fungerar. Jag tänker: Upp tidigt. Plugga skolan. Eftermiddag. Plugga scenprov.
Det får gå. Det måste gå.
För övrigt älskar jag Henning mest av allt på hela jorden. Ville bara tala om det.

Kanske får jag struktur om jag nu går och tar en kopp te, en macka och sen går och lägger mig senast klockan tio?
Antagligen. Let´s go for it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde oslo var längre bort än Göteborg jag... men vi räknas kanske inte...:(

Tack för en grym kväll igår!
Puss

2006-11-12 @ 21:56:18
Postat av: Sofi

ja det var jag som skrev förra inlägget...

2006-11-12 @ 21:57:28
Postat av: Danne

Yo! fan jag tror jag somnade ganska tidigt på ert golv.. Känns typ som att jag kom hem till er för att fem minuter senare däcka.. Var det så? Tack för en bra kväll och den "sköna" sovplatsen. Hur fick du in mig inuti sovsäcken egentligen?
Kraam

2006-11-13 @ 13:50:09
Postat av: cenny

Det var en jätterolig fest. Jag var glad att så många falkenbergare kom dit, dessutom helt oväntat :) Kul att du fotade! Kan man se bilderna någonstans? Försvann ju tyvärr tillbaka till KB.. Synd att jag inte kunde stannat längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback