En cykel rikare.

Jag är en cykel rikare.
Jag undrar bara när jag ska våga cykla på den.
Jag är ganska rädd för ganska mycket.
Cykla i en skitstor stad där alla kör som galningar, särskilt de stora bussarna.
Jag är som sagt rädd för ganska mycket.
Hissar, att flyga (vilket jag hatar, för jag älskade att flyga förut), järnvägsövergångar, höjder.
Men det finns faktiskt saker som jag inte är rädd för som andra ofta är rädda för.
Spindlar- tack mamma, det är en fobi som jag vet bara beror på om ens föräldrar är rädda för stackarna, stå på scen, prata inför folk, sjukdomar.
Jag vet att jag kan verka hypokondrisk men det är mest för skojs skull, det är kul när folk tycker synd om en.
Jag är alltså även manipulativ.
Och innehar således självinsikt.
Jag tror det är övervägande fördelar.
Jag har dock ingen självdisciplin.
För jag har gjort det igen.
Bloggat när jag borde skriva tre sidor på tentan.
Och H ligger bakfull som ett ägg i sängen.
Vad livet är orättvist ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback