Falkenbergs kommun.

Nu ska jag berätta för er om där jag kommer ifrån.
Det här är Falkenbergs kommun:

fbg

Först förklaringar till de olika punkterna.
1. Ugglarp. Här är jag född och här levde jag mina första 19 år. Här planerar jag även att bli utströdd efter min död. I havet då alltså.
2. Glommen. Här är min älskade sambo Henning född och där levde han sina första 19 år.
3. Slöinge. Där mina föräldrar bor nu.
4. Falkenberg. Staden. Där vi gick på gymnasiet.

Imorgon åker jag alltså för att hälsa på mina och Hennings föräldrar och diverse andra släktingar och kanske även några vänner.
Jag anländer således med tåg till punkt 4. Blir där hämtad av min mor som tar mig vidare till punkt 3.
Jag planerar även att någon gång under veckoslutet besöka min bror på punkt 1.
På fredagen anländer så Henning till punkt 4 varvid jag hämtar honom och tar honom vidare till punkt 3. På lördagen beger vi oss så av mot punkt 2 där vi avnjuter dagen innan vi med var sin bil återvänder till punkt 3 där vi går ut med mina föräldrars hund (eller min, beroende på hur man ser det) som vi lovat att vakta under dagen. Efter detta lämnar vi en bil på punkt 3 och återvänder med den återstående bilen till punkt 2. På så vis har vi löst "bilproblemet".
Lördag kväll och söndag dag spenderas så på punkt 2 innan vi blir skjutsade till punkt 4 varifrån vi lämnar Falkenbergs kommun och Halland och beger oss hem till Skåne.
Möjligtvis kommer även någon tid torsdag - söndag att spenderas på punkt 4 i goda vänners lag.




(Tänk vad kreativ man blir när man har mycket annat att göra som man inte gör, till exempel att läsa Holbergs Jeppe På Berget, som handlar om en snubbe som blir full och lurad att han härskar över en dag och därmed förvandlas från toffel till tyrann, for your information. Se, jag behöver ju nästan inte läsa den. Jag fick förresten VG på dramatikanalysen. VG! VG = Högsta betyg. Jaa!) 





Kommentarer
Postat av: Linnea.

Fråga från mig själv:
Varför i hela fridens namn står ULLARED så stort?!

Postat av: Henning

Motiverad fråga.

2006-10-10 @ 20:57:31
URL: http://going.webblogg.se
Postat av: Sofi

Ullared ær ju en metropol det vet ju alla! dær kan Svensson køpa allt som han vill før en billig penning! Blir ju inte bættre æn så!
Grattis till VG min ælskade plugghæst! kram

2006-10-10 @ 21:29:37
Postat av: y

Jag skulle volontarjobbat som engelskalarare i Kambodja i tre manader, men det blev inte. Sa istallet for att sitta dar o inte gora natt sa aker jag runt. Grattis till VG!

2006-10-11 @ 04:32:25
Postat av: elin

jag saknar punkt fem.. dar elin e fodd o levde sina forsta 19 ar.
puss

2006-10-11 @ 14:24:49
Postat av: Linn

Hmmm.
ibland undrar jag om du verkligen har nog med sysslesättning i malmö...

Nu ska jag börja använda min blogg igen.
Puss

2006-10-11 @ 17:48:56
Postat av: Linnea.

äh, elin. du är ju född och uppvuxen på punkt 4! puss!

2006-10-11 @ 18:59:26
URL: http://www.phlinea.blogg.se
Postat av: Sofia

VG! JIPPI! duktig gumma! Ælskar dig o saknar dig...

2006-10-11 @ 20:47:04
Postat av: elin

nja inte riktigt kanske punkt 4a?
sorry for konstiga mess, ja e bara inne i en riktig tankar period nu, faller sig nog ganska naturligt, puss bejbe!

2006-10-12 @ 14:52:09
Postat av: Bibbi

Ja, det kanske jag gör? Hittar på. Luras? Bara Linnea har svaret.

2006-10-12 @ 21:04:55
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Linnea.

om du kollar den röda ringen runt punkt 4 elin, så kan jag lova att fajans är med där. annars skulle fajans vara en by mindre än ugglarp och skrea strand en egen stad och så är det väl knappast? puss.

2006-10-13 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback