Förtydligande.

Med tanke på det MYCKET upprörande (tydligen) inlägget nedan vill jag härmed meddela att det här är MIN blogg med MINA åsikter och MINA funderingar. Men självklart värderas era tankar lika högt.
Vill ni inte läsa om MINA tankar kan ni sluta läsa här.

Hör: Min tanke är fri. Den kan ej beskattas.
Tyvärr kära ni, den kan inte fattas
av motborgarbrackor och kossor och tackor
Det skiter jag i, min tanke är fri.

Som han uttryckte det, gamle, kloke Cornelis.

Shit. Jag har verkligen tappat greppet om den här dagen.
Men jag gick ju i alla fall från 37 till 160 unika besökare på ett enda inlägg.
Nu ska jag, min stackare och för samhället så meningslösa kultursträvare försöka läsa färdigt Faust, den antagligen tråkigaste men ack så betydelsefulla pjäsen av Goethe.
Det krävs nog en öl på allt det här ikväll.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag vågar ju knappt skriva till dig med rädsla för att bli påhoppad eller tillrättavisad. Ville nog mest bara säga hej ändå! Ett oskyldigt hej.

Postat av: fxrn

Make faust ur bitch.

2006-10-17 @ 17:24:09
Postat av: Eilenna

Hej. Måste bara säga att jag håller fullständigt med dig. Något som dock förvånar mig när jag läser dina kommentarer är hur många det är som tror att A-kassan är ett "bidrag". Det är en ARBETSLÖSHETSFÖRSÄKRING, gott folk! FÖRSÄKRING!!! Om jag betalar min hemförsäkring, och sedan löser ut den när mitt hus brinner ner så är det ingen som tycker att det är konstigt. Varför skulle det då vara så underligt att jag väljer att få min arbetslöshetsförsäkring utbetald när jag blivit arbetslös??? Men visst, kära moderater, sänk a-kassan och låt folk leva på socialbidrag istället om ni tycker att det ser bättre ut i statistiken.... /Eilenna

2006-10-18 @ 08:53:55
URL: http://flashingmyprivates.blogg.se/
Postat av: Mikael

Nu har jag missat nagot har kanner jag.

Finns detta inlagg kvar som har vackt sa stora kanslor bland folk och fa?

Hoppas allt ar bra med er.

Till Henning: Ledsen min van. Men snart snart sa skickar jag sidan klar och fardig. Vart tvungen att lagga all energi pa annat jobb.

Puss pa er.

/er little Mikael

2006-10-27 @ 19:18:19
URL: http://javlaklagotextsomaldriguppdateras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback