Hem till byn.

Skumt att se något på teve och tänka att "den regissören har jag också blivit regisserad av", och det är skumt att se Gun spela en tyst och timid tant, hon som alltid är så jäkla pratig och ösig. Och det är skumt att tänka att den där yra men fantastiska tanten har fått ihop en hel teveserie. Hennes medarbetare måste haft ett one hell of a tålamod. Men, hon är trots allt den bästa regissören jag någonsin har jobbat med och det är synd att hennes teater ligger i Falkenberg för jag vill inte återvända dit fastän hon sa att "vi måste hitta en fantastisk roll till dig!". Jag blir så himla glad av att tänka att hon tror på mig och vill ha mig hos sig men det kommer jag även sörja den dag hon trillar av pinn, för hon är trots allt 78 bast nu. Men egentligen kan hon nog leva hur länge som helst. Synd bara att hennes lilla teater ligger där den gör och inte här, i Malmö.
Top Gun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback