Jag kallar det kreativt kaos.

mapp
För ungefär en vecka sedan köpte jag pärmar. För jag vet att jag behöver dom. Sedan jag köpte dom har dom legat i en påse mitt på golvet i hallen. Till Thoths stora glädje. Där ligger dom än. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra med dom. I den andra påsen man skymtar ligger mina studier. Inom trampavstånd.

kaos
Mitt skrivbord. Jag kallar det kreativt kaos. Men särskilt kreativ kan jag inte påstå att jag blivit av det. Tvärtom hindrar det mig från att sitta där och teckna. Symaskinen står mest där som en påminnelse om allt jag skulle göra. I övrigt, böcker, räkningar, pennor, manus, manus, manus. Om ni kollar riktigt noga kan ni se en levande varelse mitt i detta kaos. Hon heter Bast.


I väntan på att batterierna till kameran laddades så jag kunde ta bilderna ovan hade jag inget att göra. Så jag lekte den populära leken "Desperate Housewive". Under tiden lyssnade jag på Hello Saferide på högsta och dansade och sjöng alldeles fel för mig själv. Så det kan gå.

Kommentarer
Postat av: elin

ska du ner till fbg natt sag helgen 17e till 19e nov??? ja maste aka hem igen!!! o hamta min data..jobbigt..mn da kunde vi ju ses o bli fulla o dra massa rovarhistorier for varandra o se vem som skryter mest/bast!! puss

2006-10-27 @ 19:35:04
Postat av: savage-mostern

Vi som vet: "Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos."

2006-10-28 @ 19:30:22
Postat av: Linnea.

så sant så. :)

Postat av: Anonym

Va, början av April? Hallå, vad hände med 28:de februari (för det var väl med dig?)? :) Egentligen handlar det nog om att folk ska göra vad de mår bäst av. Sätta in en dödsannons kan vara en viktig sak i hela proceduren att förstå (vilket jag själv inte har gjort än, två år senare.) Jag har nog föreställt mig hur det skulle vara att förlora var o en av mina närmsta (de få riktigt riktigt nära o bra) vänner, men inte dig. Det slog mig först när jag läste ditt inlägg. O vet du? Dö inte. Fy va hemskt.

2006-10-29 @ 18:37:03
URL: http://savage.blogg.se
Postat av: Bibbi

Haha...japp, jag har bättre saker för mig =) Men just nu har vi precis flyttat och saknar interntet..så det blir inte mycket hängande i nätkrokarna. Synd... =) Kram*

2006-10-30 @ 14:49:57
Postat av: Anonym

Minsann! Man tackar! Vad händer i malmö? Mer än i Borås iaf... ha d lovely, kram

2006-10-30 @ 21:24:35
Postat av: Anna

Det var jag som skrev d förra.. har blivit lite avlägsen av tröttheten

2006-10-30 @ 21:25:31
Postat av: B

Flyttar i helgen, bor med Johannes just nu och lever samboliv. Myyyysigt =)

2006-10-31 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback