Mel: I natt jag drömde.

Inatt jag drömde något som verkade jävligt konstigt.

Hela Salleberget låg under vatten och jag badade där, simmade runt och det var underbart härligt och jag tyckte det var fascinerande att det var så varmt trots att det var den 22 oktober.
När jag gick upp ur vattnet så var det vid Trossnäs, min bror var där och det kom en massa sälar som tog något som vi samlade på, vet ej vad det var, då kom det massa tyska SSmän som hade blåa banderoller som dom satte på sälarna för det var deras sälar. Sen försvann dom och plötsligt var det jag och mamma som var där. Det började låta väldigt högt och det kom en såndär röd larmbil, eller räddningsbil eller vad det heter snurrandes jättesakta i en båge i luften som om någon kastat den, den landade i vattenbrynet, vi blev rädda och gömde oss i ett skjul med flera andra och undrade om det skulle komma mer. Jag började tugga sönder mina tänder och spottade ut dom tillsammans med krabbskal. Fick ångest över att jag inte har råd att gå till tandläkaren. Jag skulle springa hem genom genvägen till parkeringen men där hade redan någon gjort ett gömställe, fientligt, men där var varmt och fuktigt, jag fick vända och vaknade av att klockan ringde!

Skumt man kan drömma. Har börjat drömma tanddrömmar igen. Prestationsångest here we go! Ack, min bettskena varför övergav du mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback