Och nu vidare till...

Genomläsning av Kung Oidipus och vår analys av nämnda pjäs inför diskussion och resultat imorgon.
Imorgon även PowerYoga.

Konstaterande: Burleskt. Ett ord jag aldrig använt mig av innan jag började röra mig i de akademiska kretsarna.
Konstaterande nummer två: Använder mig troligen fortfarande inte av ovanstående ord, men, jag har tänkt det.

Sammanfattning av The Niklas Experience kommer troligen senare. (Smakprov: En i personalen öppnade dörren till toa för mig. Jag menar, hallå?!)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha ha. Jag brukar faktiskt använda ordet burleskt. Ganska ofta till och med. Min kompis är burlesk, brukar jag säga till henne.
Betyder det att jag har blvit akademiker då??
Saknar dig.

2006-10-10 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback