Stånggympa.

Oh my god. En mer otränad människa än jag får man nog leta efter.
Träningsvärken börjar redan smyga sig på.
I slutet låg jag och tanten i åttioårsåldern i samma halvtaskiga låtsasjoggingtakt.
Annars gillar jag gympa, det är ganska opretto.
Jag la dock märke till att jag var den ende som valde den lättaste stången. Nästa gång blir det den nästlättaste.
Skönt att träna? Nja, mer plågsamt. Efter förra veckans Yoga kände jag mig i alla fall lite halvlycklig efteråt, idag kände jag mig mest... mörbultad.

Ungarna på gården vrålar ABC-visan, fast en egen variant.
A B C D G å B! A B C D G å B!
Men det är ju i alla fall en bit på vägen...

Ikväll blir det sushi för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

Note to self:
Hjälp! Dom kan väl inte vrålat:
"ABCD - GHB"!?
Wellwell, ska man bli gangster här ska det börjas tidigt verkar det som. I fyraårsåldern...

Postat av: Vilse

Tack för de fina orden. Tyvärr går jag inte runt och tycker att jag är bra, tänk om det var möjligt.
Om du bor i Malömö så tycker jag att du ska kolla in Lokaltidningen, sidan 16. Mvh FB.

2006-10-16 @ 22:43:57
URL: http://blogg.expressen.se/fotbollsfrun
Postat av: Bibbi

Jag tror absolut kidsen på din bakgård tar GHB. Jag är nästan helt övertygad. Ja, faktiskt.

2006-10-16 @ 22:58:03
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Danne

Roger that!
Kunde inte skriva kommentar på ditt inlägg om pengapacket så jag skriver det här: Ja det e f*cking förj*vligt! Men om nu dom rika blir rikare så kommer kanske dom som hamnar i kläm att FATTA va f*n borgarna pysslar med. Låginokmsttagarna kommer att få det tuffare och resa sig mot överheten! Med detta styre har vi tagit ett steg närmare revolutionen! (tänk om jag får användning för det jag lärde mig i lumpen?!) Och Ja du får låna min bild bara jag får tillbax den ;) hälsa Bast att hon får mer chips nästa gång och hälsa Tott att han borde våga testa chips!
Over and out!

2006-10-17 @ 14:21:59
URL: http://garabedian.blogspot.com
Postat av: Vilse

Hej igen!
Det jag skrev om Lokaltidningen var tänkt att stanna här, så jag tar bort den kommentaren från bloggen, hoppas du inte tar illa upp.
Lokaltidningen är en gratistidning som jag tror att du får hem i brevlådan:)

2006-10-17 @ 15:22:12
URL: http://blogg.expressen.se/fotbollsfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback