Tant is the new thing.

Jaha.
Här sitter jag med en helt annan frisyr än vad jag hade tänkt mig.
Så det kan gå.
Frisören gjorde ungefär precis motsatsen till vad jag ville.
Nu ser jag ut som en tant från Dallas, eller varför inte Sunset Beach.
Jag tror inte riktigt att det blev som mr frisören hade tänkt sig heller.
Bobfrisyr är ju väldigt inne. Påstod han.
Han kunde nog inte riktigt föreställa sig vad mitt lockiga hår skulle tycka om det. Det bestämmer sig väldigt mycket själv för hur det ska se ut.
Så, en bobfrisyr fast med lockigt hår blev likamed tant i Dynastin.
Och jag ville inte ha mörkare, utan hellre ljusare.
Och mörkt blev det ju.
Såklart.
Varför kunde jag inte gissa mig till det här själv?
Gör vad du vill, blir inte alltid bra.
Men.
Det är inte så hemskt som jag kanske får det att låta, jag ser ju faktiskt definitivt ballare ut än vad jag gjorde innan.
Så.
Tant is the new deal.


Kommentarer
Postat av: A

Linnea är ingen tant

2006-10-06 @ 14:43:39
Postat av: y

Kan du inte lagga upp en bild?

2006-10-06 @ 15:04:18
Postat av: Sofi

JAG VILL SE NU!!!!!!!

2006-10-06 @ 15:14:48
Postat av: Anonym

Vill se hur du ser ut som tant? =) är nog jätte fint!!

2006-10-06 @ 15:36:45
Postat av: Sofia

bildbildbild NUUUUUUUUUUUU! :) Det ær ju insidan som ræknas vænnen o nu nær jag tænker efter har du ju blivit kallad tant førr...långt innan din frisyr! Kanske din nya frisyr ær ditt rætta jag...kanske...? Jag ær ju tant iaf...så vi kan ju vara tant tillsammans kanske!? PUSS!

2006-10-06 @ 16:22:28
Postat av: Mikael

Jag blir inte forvanad. Frisorer ar totalt vardelosa. Personligen har jag aldrig blivit nojd efter att ha varit hos en frisor. Darfor bestamde jag mig i 8an tror jag det var att jag ska klippa mig sjalv. Har gjort det enda sen dess. Det kanske syns med ibland men jag blir alltid nojd iallafall. Kanske vore nagot for Fru Bergstrom att tanka pa med? Hoppas allt ar bra med er och kissarna. Kram little Mikael

Postat av: Daniel

Linnea, kan du inte bara falla för grupptrycket och lägga upp en bild..?

2006-10-06 @ 17:57:18
URL: http://peterpanie.blogg.se/
Postat av: Trött och slö i Slöinge

Älskling!
Hur ser en tant ut i dina ögon?
Är det mamma eller farmor eller vem är det du refererar till?
Eller är det helt enkelt någon ny trend.
I alla fall så kommer jag alltid att se ut som jag gör med mitt hår.
Det lovade jag de två gamla "Nissarna" i Ugglarp den gången vi satt hos Nisse i Nygård och blev bjudna på förrätt, besk med sockerbit.Genast därefter efterrätt, cognak med sockerbit, det var hela bjudningen.
Jag lovade att låta mitt hår vara långt och gråna i den takt det vill.
Vara bara mig själv.
Det känns rätt!
Klippte mig faktiskt lite när jag skulle på fest med nya jobbet, men inte så att någon klagat.

Var ju faktiskt inte heller särskilt "stylad" på din brors stora dag, men fler kramar än jag fick då , från alla , hade jag väl inte kunnat drömma om.

Och du gumman, medmänsklighet har inte ett dugg med klass att göra.

Älskar dig!

Klass visas genom empati, det gör mig så stolt över er alla tre!

Mamma

2006-10-06 @ 21:28:56
Postat av: -r

Linnea min vän du verkar ha den bästa och visaste mamman man kan önska. Hon verkar underbar. Puss på mamman!!!

2006-10-07 @ 04:23:48
URL: http://megalodon.blogg.se
Postat av: Bibbi

Hej! jag kommer tyvärr inte ikväll, känns sjukt dumt att dissa dig (igen). Förlåt. Men jag är inte riktigt på festhumör. Kram*

2006-10-07 @ 10:20:11
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Linnea.

jag vägrar visa bild.

2006-10-07 @ 12:46:04
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: y

Har ar Ela-Vis traderalank. Fick for mig att du skulle tycka det var kul att kolla dar (inte nagon reklam som andra kor med. Typ du.). :) http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=911644&filtertype=0&sortby=6

2006-10-07 @ 15:28:51
Postat av: Bibbi

Jag undrar om du fortfarande rekommenderar stället du klippte dig på?

2006-10-07 @ 19:11:53
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Sofian

fan jag blir tokig...denna laptopen vill varken att jag ska publicera blogg på blogg.se eller på myspace...jættekonstigt...får nog ta en tur till biblioteket imorgon eller nått... idag har iaf varit en bra dag med besøk i parken o på kyrkogården o tittat på Munchs o Ibsens gravar. Stort va?! Vædret var fint o det var mysigt. Trots att jag vaknade med massa ilska o sorg i magen... men det får jag kanske skriva om imorgon då. biblan kanske alltså! PUSS!

2006-10-08 @ 19:46:01
Postat av: Bibbi

förresten. trots att jag har dissat dig (vilket mest, ja faktiskt helt och hållet beror på MIG) så känner jag nog också att vi faktiskt har något på G.

2006-10-09 @ 15:13:22
URL: http://bibbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback