Vilken helg!

Fredagen var ju som sagt, outstanding!
Lördagen var mest trött.
Söndagen blev hämningslöst lampshoppande på IKEA. Ljuspunkter för 800 galna spänn! Ska man stå ut här uppe i mörka norden alla 8 mörka månader är det ju viktigt att investera i bra ljus. Tyckte vi. Och det blev som en helt ny lägenhet! Och ljus var det! Så att säga.
På IKEA stötte vi på det nyaste Malmötillskottet från hembyn, Per och hans flickvän. Himla bra. Malmö fylls mer och mer på med goda vänner. Fanny, Fricke och Lisa står näst på tur.
Bra, bra tycker jag!
Nu dagsrapport:
Idag är sen föreläsning i Lund. 15-17.
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

öl imorgon vore fint. Gärna rätt tidigt, sju? Sms!

Postat av: Bibbi

förresten! jag kan tyvärr inte klippa mig på fredag, då jag är i skolan...synd! jag ser ut som en katastrof.

2006-10-02 @ 19:18:51
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Bibbi

hej hopp! (igen). Teo slutar jobba åtta, så ska vi helt enkelt säga åtta vid statyn, så kommer han så fort han kan sedan? Nice, sms!

2006-10-02 @ 21:24:04
URL: http://bibbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback