Wah!

Imorgon ska jag och Henning åka till Helsingborg och äta här.
Vi ska alltså äta på Niklas när Fricke jobbar, som ju är en av Hennings bästa vänner.
Henning fick ett presentkort av mig i födelsedagspresent (i januari, jag vet, men så fick även jag pengar av Henning på min födelsedag i januari att köpa en kamera för, som fortfarande ligger där och väntar... vi är kanske inte världens mest handlingskraftiga personer, trots allt.)
Anyway.
Det skall bli väldigt spännande. (Kolla menyn! Kolla priserna!)
Men jag kan inte hjälpa att jag känner mig otroligt obekväm i såna sammanhang.
Fiiiiin restaurang equals fiiiina kläder.
Fiiiint sätt och fiiiiina människor.
Eller?
Hey! Här sätter vi oss själva i fack! Bekräftar sin klass. Nedvärderar sig själv?
Jag antar att det inte är så farligt som jag försöker få det att verka och det ska bli kul att käka fiiin mat och träffa finfina Fricke!
Nu blir det således banken och lite grävande i sparkontot som bara består av förra månadens lön. Alltså snart slut.
It better be good.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag är avundsjuk!

Postat av: y

Eva-Li laser din blogg (reklamen i min resedagbok funkar tydligen.. Provision? :)) o har mailat mig tva ganger o pratat om hur bra den ar o hur stolt hon ar over oss ungar o att det kunde ga sa bra. :)

2006-10-05 @ 14:11:27
Postat av: Linnea.

ylva: haha, vad kul! jag gjorde det förstås med mening, för att få mer läsare. du kan få en natt i malmö med gratis käk och helpension när du kommer hem om du vill? ;)
eva-li: vad kul att du tycker om den, och det är kul att det gått så bra för oss barn från hemmabyen. det är ju er byföräldrars förtjänst trots allt. fast egentligen borde vi va bonnläppsrasister som ganska många frånlandetbarn blir, men med bra päron så kan det inte bli annat än bra! såattsäga. :)

2006-10-05 @ 15:15:52
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: y

Hemskt garna! Har stora planer pa ett besok nar jag val bunkrat tillrackligt av Vesslunda och vagar satta foten utanfor dess granser. :)

2006-10-05 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback