Effektiva Linnea.

Har promenerat i pildammsparken och gjort solhälsning.
Har åkt till stationen och tagit kort för att skicka med ansökningar.
Jag har studerat i rekordfart vilket har gjort att jag känner mig lite skakis och upphetsad (kan även, eller desto troligare, bero på allt kaffe jag hinkat i mig).
Jag har även hunnit med att vara besvärlig två gånger.
1. Samtal till Synsam: "Hej, jag gillar inte linserna jag fått, jag vill ha ny tid och nya linser."
2. Samtal till dom-som-har-hand-om-fotoautomaten-på-centralen: "Hej, färgen var slut och jag vill ha pengarna tillbaka."
Det förra klagomålet var dock mindre lönande.
Allt detta på fem timmar.
Nu lunch.

Skall bli spännande att se vad resten av dagen har att erbjuda, förutom filmen "Farväl Falkenberg" på bio ikväll. Skulle ju egentligen åkt hem i helgen men får nöja mig med att se hemstaden på bioduk.
Jag har även en känsla av att den här helgen kan kosta lika mycket som det hade gjort om jag hade åkt hem. Fan också.

Kommentarer
Postat av: Malin

sorry!! Men de blir fler gånger på möllan, säger till nästa gång.Lovar!

Postat av: Bibbi

Du är inte så tokig du heller, ska du veta =) Du kan väl ge mig en rapport om Falkenbergfilmen? Den fick bra betyg av SVTtext.

2006-09-22 @ 17:38:17
URL: http://bibbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback