Fräscht.

Man vet att det är dags att byta disktrasa när den ser ut såhär:

disktrasa

Jag undrar vad det är som växer ur den?
Jag tyckte vi skulle spara den och kolla vad som hände.
Ett litet biologiskt experiment.
Jag är ju ändå min brors syster.
(Även om jag inte tror att han sparar växande disktrasor.)
Men Henning tyckte inte vi skulle spara den.
Så han slängde den.
Och undrade vad som hänt med mig.
Jag som alltid tvingar honom att tvätta händerna efter att ha handlat, åkt buss etc.
Alltid.
Att jag ville spara en uppenbar bakteriehärd.
Så han slängde den.
När han inte såg plockade jag upp den och lade den i en glassburk.
Jag menar. Jag måste ju få veta vad det är som växer ur en disktrasa.
Diskblomma?
Så nu växer den där. Trygg i sin lilla glasslåda:

diskblomma

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Snygg disktrasa. Undrar hur det ser ut i resten av er lägenhet, måste inspektera! DEFENITIVT öl eller kaffe snart, how about next week? Kram!

Postat av: Anonym

Fin växt! den måste du hålla av mycket nu. ha d kram

2006-09-09 @ 18:50:40
Postat av: Malin

äckliga Linnea ;) Släng den..... *usch

2006-09-09 @ 19:18:24
URL: http://larssonmalin.blogg.se
Postat av: y

Ha kvar den! Hur kul som helst. Har "planterat" en massa korn på en blöt pappersbit på jobbet o väntar på att de ska gro. Hade vart mycket roligare att hitta dom i en trasa.

2006-09-09 @ 22:08:47
Postat av: Linnea.

jag måste tyvärr meddela att trasan och dess invånare har gått ett hemskt öde till mötes.
efter att ha blivit nedvält och kattlekt kunde jag tyvärr inte ha dom kvar eftersom det blev för äckligt när katterna lekte med dom.

2006-09-10 @ 13:16:05
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad kult! Hihhhhii! Saknar dig, Henningen o katterna! Ni e roliga ni! PUSS!

2006-09-11 @ 11:28:26
Postat av: Sofia!

inlægg ovan från mig... inte van vid att behøva skriva in namnet...

2006-09-11 @ 11:28:50
Postat av: elin

har alltid for vana att kolla din blogg medans lunch intages, nagot ja nu drastiskt kommer o sluta med! hehe. puss bejbe

2006-09-12 @ 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback