Kaffe å chocklad.

Kaffe och choklad. En oslagbar kombination.
Vi fick en gåva från Ica när de ville att vi skulle fylla i en enkät. För det fick vi Icas egna kaffe. Vi tog skånerosten och jag tror att det är Zoegas, egentligen. Det är absolut inget fel på det.
Jag fick dock lite dåligt samvete för jag hade mest klagat i enkäten, när jag löste in mitt kaffe.
Taskiga grönsaker, oordning, aldrig nån personal att fråga, långa köer och så vidare. Men jag skrev i alla fall till i slutet att "personalen är säkert jättetrevliga, om man bara hade träffat dom. Annars, allt bra".
Det var diplomatiskt av mig, tycker jag.

Igår hade vi finbesök från ståkkålm. Linn och hennes pojkvän (och Danne, han är ju också 08:a förstås) var här och drack vin och spelade TP. Mitt lag vann. Yeey! Mest på grund av Linn, faktiskt.
När alla hade gått kollade jag och Henning på hans hemmaknåpade skatefilmer. Det var roligt. Det känns dock skumt att bli sexton år igen och kär i en skejtkille som gick i ettan på gymnasiet. Men, han är ju min nu. Han spelar gitarr och sjunger otroligt bra och när han väl skatar är han sexigast och snyggast i världen. (Det är han även när han inte skatar, förstås.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill åsså træffa Linn o hennes man... Fusk! Men men... vad gør man... PUSS igen!

2006-09-25 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback