Kids, kids, kids.

Det tjuvringde innan idag. Troligen några av Hennings kids.
Andra gången orkade vi inte svara, men om jag hade orkat hade jag lyft luren och sagt:
"Låt mig vara! Era jävla (och här skall det komma ett ord som jag inte ens vågar skriva, för så grov i munnen är faktiskt jag)-ungar!"
Det hade jag tyckt varit kul eftersom det nog inte är så vanligt att lärarens sambo uttrycker sig så. Men jag fick inte för Henning. Men jag var bra sugen.
Det hela blev ännu roligare när vår telefonsvarare på holländska tog det.
Dom ringde inte mer efter det.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Var inte er telefonsvarare från Spanien?!

Postat av: Sofia

Deras telefonsvarare e multinationell, eller så har den grava personlighetsstörningar... rolig e den iaf! :)

2006-09-05 @ 00:44:34
URL: http://soffanpoffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback