Nyttighetsmanifest.

Veckan har ur nyttighetssynpunkt börjat ganska dåligt.
Frukosten var nyttig, äpplena var nyttiga, moroten nyttig, lunchen var väl sådär nyttig, men att äta lunch är i alla fall nyttigare än att inte göra det och till middag var det superdupernyttigt och helrätt GIkäk. Inga kolhydrater där inte. Och faktiskt så har jag inte haft ont i magen alls, som jag har börjat få efter att ha käkat de senaste veckorna.
Och det är ju ett problem om man gillar mat så mycket som jag.
Så jag undrar om det är kolhydraterna som är boven?
I vilket fall som helst köptes nyttiga saker att tugga på framför teven istället för godis. Rostade solroskärnor, rostade och saltade (saltade är inte nyttigt egentligen) sojabönor och mandlar.
Mandlarna är dyra och alldeles för goda och nästan redan slut, så jag antar att det inte blev så nyttigt i slutändan, och de rostade och saltade sojabönorna var också förbaskat goda så det blev nog lite för mycket av dom också.
Wellwell.
Imorrn ska vi skriva in oss på träningshallen i Lund. Träning efter varje föreläsning. Och promenad alla mornar när jag inte pluggar.
Så ska det bli.
Nu ska det bli så.
snart.
Nu.
Jag ska klara det.
Nununu!

Kommentarer
Postat av: Danne

Hej på dig Linnea! Oj oj! Här är vi nyttiga minsann! Stå på dig bara så kommer det att gå vägen! I guess you will have to be my rolemodel in training. Även om man redan skärpt sig. Gäller att hålla fast vi det man börjat med. Nu ska jag vara nyttig nog att sova men det gör du väl redan? Nåväl. Kram

2006-09-19 @ 00:12:30
Postat av: Malin

åhh va du är duktig. skulle me behöva va de, men jag har ingen självdisciplin när det gäller sånt. det går bara inte.. så jag är jätte onyttig istället..inte bra!!

Postat av: cajsa

hejhej! Jo jag åkte till London och fick göra inträdesprov. Pirrigt men det gick ju vägen;) Sticker imorgon med 20kg av mitt liv eftersom det är allt jag får ta på planet. Blev bara förste reserv på koaspiloterna. Vad hittar du på? Läser du i Lund? Hur känns det? Seriöst kan jag tänkta efter Ög. Ha det gött! kramkalas

2006-09-19 @ 18:41:34
Postat av: sofia

HEJA LINNEA! KÆMPA! sjælv æter jag nyttig frulle; grøt, onyttig lunch; mackor med massa gott och nyttig/onyttig middag från o till...MEN vi har iaf en halvtimmes gångvæg från o till jobbet! Monsterbacke på væg hem! Oslo en en vældigt backig stad ska jag sæg dig! Och det ær ju bra før stjærten o låren kan jag tænka! :) hihihi! Tack før brevet! SKa førsøka svara idag eller imorgon mellan samtalen! PUSS!

2006-09-20 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback