Post.

Idag hade jag fått två saker på posten.

Det första var ett stort tjockt paket från Lunds Universitet.
Det var min brors doktorsavhandling.
Strategy for Monitoring
Organic Pollutants
in Waste Water with Focus
on Improved Sample Preparation.
Jag blir väldigt stolt, såklart.
Men jag tror inte det är någon idé att jag försöker läsa den.
Hallå. Jag har problem med History of Theatre.

På det andra brevet stod det SD Helsingborg.
"Ånej. Är det från Sverigedemokraterna",
tänkte jag och började svettas när jag öppnade kuvertet och såg att det var det.
Jag läste inte skiten utan tänkte istället att det första jag ska göra imorgon är att ringa dit och skälla ut dom och säga att såna som dom får mig att skämmas över att vara svensk!




Kommentarer
Postat av: Bibbi

Herre Gud! Linnea! Grova Linnea!

Postat av: Danne

Skjut alla f*cking nazi svin! Jag tycker det e på tiden att vi inför åsiktsregistrering i detta land, så att "fundamentalister" som oss kan få utlopp för våra aggressioner. Man kanske kan anordna ett "nazi" konvent på nån FET båt. Bjuda in alla rikspuckon och sen sänka hela skiten mitt ute i östersjön! Eller möjligtvis starta en fristad för dom för att sedan "avveckla" den på en millisekund. Hääärligt! varför blir alltid mina inlägg här så konstiga?! Är det jag eller kan det vara ditt fel Linnea? Jag riktar mina misstankar mot den sistnämda. Pussåkramåhjärtligttacksennuskajagutåbrännaskinnbaracken

2006-09-08 @ 15:27:48
URL: http://garabedian.blogspot.com
Postat av: ylva

Hej! Kan inte du göra ett sånt test för att se vilket parti du ligger närmast? http://www.expressen.se/index.jsp?d=2325 o gå till partitestet 06. Egentligen väldigt tråkigt, men vid tillfället då jag gjorde det så var det om möjligt ännu tråkigare på jobbet. Men så helt plötsligt slutade det med att jag var miljöpartist, o då blev det väldigt kul för det hade jag ingen aning om. Jag är ju blank, jämt! Jo, anledningen till att jag tycker du ska göra det är bara för att jag är jättenyfiken på vad resultat blir för andra. Om det blir som dom tror eller inte. Sen visar tydligen alla dom testerna olika, men who gives a, jag orkar inte leta upp alla valtestsadresser. :) Ha de ha de!

2006-09-08 @ 17:41:00
Postat av: Mamma

Klart att man är stolt. Oerhört stolt och mer ändå.
Har du läst på sidan 71?
Där är du själv omnämnd.
Tänk dig att vara med i en avhandling om(eller i?) analytisk kemi från Lunds Universitet, det du!
Puss o kram!

2006-09-08 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback