Som att bli slängd i en vägg.

Som att bli slängd i väggen.
PANG!
Börja läsa och skriva och var väldigt pålästa till föreläsningarna och man hinner aldrig ta igen en bok om man glömmer läsa den, och redan nu kan jag berätta allt för er om hur grekernas teatrar såg ut och vad de olika delarna hette och om ni vill veta mer om Aiskylos, Euripides eller Sofokles är det bara att fråga och vill ni ha sammanfattning av Medea, Kung Oidipus eller Agamemnon är det bara att säga till (eller googla, för all del) och allt detta efter två dagar!
Tjohej vad det går!
Kul!

Kommentarer
Postat av: LuckyJ

hehe, det låter exakt som när jag var ung. Den Gamla Litteraturen (allt som nånsin skrivits fram till ca 1850) på fem veckor och stor tenta sen. Häpp. Snacka om korvstoppning.

Postat av: Anna

Minsann... en massa gudar och teatrar. Ja, du definitivt mkt roligare än mitt pluggande!!!! KRAMAR Annanna

2006-09-05 @ 23:59:51
Postat av: Malin

kan bara säga om det citatet att jag har aldrig skrattat så mycke inombords som då =) Jag jobbar som personlig assistent åt en man i trelleborg, lite segt men ditt pluggande verkar det iaf va fart på, skoj! kram

2006-09-06 @ 00:17:29
URL: http://larssonmalin.blogg.se
Postat av: LInnea.

Lucky J: Jaa, jag tror faktiskt att det kommer bli så sen, hoho, vad kul det ska bli. ;)

2006-09-07 @ 21:40:07
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback