Tro inte att det är som det är! Eller som det verkar vara.

Läst 220 sidor, skrivit ett tal till min bror och gått på spelning- på en och samma dag.
Damn I´m good!

Men.
GUD, VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT DU SKA STRAFFA MIG?!
Min bettskena gick precis sönder, hipp som happ, i två jävla delar!
VAD SKA JAG GÖRA?!
Jag kommer aldrig att ha råd att köpa en ny bettskena!
Den kostar tre fucking tusen kronor!
3000 svenska riksdaler!
Jag har ju inte ens råd att gå till tandläkaren...
Buhu... Min vecka är förstörd. Mitt liv. Är förstört...




(Jag kan ju alltid chansa och sova med den i två delar, men då kan jag: 1. Sätta den i halsen, kvävas och dö. Eller 2: Svälja den och bli förstoppad och dö. Två härliga alternativ. Eller så skiter jag helt enkelt i att sova med den och: Gnisslar tänder, vaknar upp med huvudvärk och biter sönder min porslinstand.)

När man tror att livet flyter på, då får man alltid en skön påminnelse om att det inte är så jävla lätt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ett jävla hett tips till dig om du inte gar råd med dyr tandläkare..gå in på www.citydental.se

Billiga bra och trevliga..men du måste nog gå dit för tidsbokning för dem är populära...

Drottninggatan 27...förbi lagerhaus..kanon bra och billigt!

Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback