Bloons!

Jag vill nu meddela att jag har klarat level 50 och därmed alla banor på spelet Bloons som jag tipsade om för några inlägg sedan.

Den här helgen har varit full av aktiviteter och underbart väder. Tidig öldrickning på Restaurang Möllan i fredags med Erika och Sebastian. Omplantering av alla blommor på lördagen och sedan cykelutflykt till mitt jobb. Sedan ner till Bo 01 och superfin picknick med Per och Frida och sedan vidare in till stan för att köa och inte komma in. Idag glassätning på Bo 01 med Per och Frida, sedan besök av Elin och hennes kära föräldrar Boris och Maggan och med sig hade dom även Fanny.

Det har varit en mycket trevlig helg och det är nästan med en smula vemod jag lämnar den bakom mig för att välkomna den nya veckan med arbete och seminarium och andra vuxna och ansvarskrävande uppgifter. Imorgon skall jag till exempel gå upp halv sex, vilket jag inte gjort sen... Sen... Typ aldrig, och sedan cykla den dödsföraktande vägen till jobbet. Jag bävar verkligen. Jag tror att jag möjligtvis kommer att bli överkörd av en lastbil eller kanske en moped.
Nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig med blött hår vilket kommer att resultera i att håret står på ända imorgon när jag vaknar och inte kommer att orka göra något åt det. Suck. Mer helg! Ge mig - mer helg!

Kommentarer
Postat av: .y

Om det är Selander du menar så är det Pär med ä. Bagatell, men det kan ju va kul att veta.

2007-04-16 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback