Herreminjeochkapare.

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med russin och krossade linfrön. (So far so good)
Lunch: En tallrik vanlijyoghurt med müsli. (Hmm)
Mellanmål(?): Tvä ägg och sillen som var över sen påsk.
Mellanmål, igen?: Kanske sex stycken jättegoda hembakade kokstoppar. (My god)
Kvällsmat: En och en halv tallrik vaniljyoghurt med müsli. (Jeeesus)

And it a´int over yet.

Vilka slutsatser kan vi då dra av det här? Jo, slutsatserna är två, nämligen:
1. Det går inte att vara nyttig med ägg i kylen.
2. Det är varken nyttigt, hälsosamt eller roligt när Henning jobbar länge/Fanny har annat för sig. Särskilt inte om man heter Linnea och inte alls tycker att det är roligt att laga mat, än mindre till bara sig själv. Slår vad om att H fick mycket godare mat när han köpte, säkert en god falafel. Jag har inte ens råd med falafel. Buhu.

Och vad hände med -8 kg till sommaren? HAHAHAHA! Jag har ingen självdisciplin. What. So. Ever. När pengarna kommer ska jag köpa träningskort. Jag vet, ni har hört det förut, men jag måste verkligen. B-uppsats med stillasittande samt onyttigt leverne väntar. Men först ska jag försöka ta reda på hur man överlever med 150 spänn på kontot till den 25:e. Det ska bli... Spännande.

Kommentarer
Postat av: .y

Jag vet att det här inte spelar någon som helst roll eftersom det som finns i ens huvud inte kan bekämpas med vad som finns i någon annans huvud, men, de gånger jag vart hos dig i Malmö så har jag varenda gång tyckt att du vart så grymt snygg. Du är en (av få) som jag tänker "tänk om jag kunde få en sån kropp" om.
Men som sagt, det spelar antagligen ingen roll att jag säger det, vill man ner så vill man väl ner oavsett.
Få maginfluensa. Kilona rasar. Fast man får strunta i jobbmöten o avbeställa charter. Vad är väl sol mot kilominskning o spyor?
Sence my ironi.

O förresten, 8 kg? Får jag fråga om din målvikt?

2007-04-13 @ 16:10:51
Postat av: -r

Ägg är inte onyttingt. Inte senast jag kollade. Det är till och med nyttigt. Eller så har jag missuppfattat vad du menade med ägg.

Postat av: Linnea.

Ylva: 55 eller 57 kg typ, går bra vilket som. :) jag ska bli fit genom att cykla till jobbet i sommar - haha!

Robban: Ägg är onyttigt pga att det är så gott så man äter så mycket och med onyttiga tillbehör (ex sill=socker) eller att man gör kokostoppar med dom (socker) på så vis är ägg onyttigt! ett ägg- nyttigt. 30 ägg inte nyttigt, men gott! :)

2007-04-15 @ 19:24:48
URL: http://philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback