Olinda och jag.

image160

"Fan, du ser ju ut som ett m***o ju!" Säger nollåttan på besök när han ser min svällande läpp.
Nej, jag har inte varit på behandling över natten. Antagligen allergisk reaktion mot någonting.
"Äpplen!" säger nollåttan men jag vägrar tro honom. Jag älskar ju äpplen!
Nollåttan, galningen och älsklingen spekulerar i vad det kan vara för fel på mig.
Har blivit anka/håller på att förvandlas till rumpnisse/är släkt med fläskfilén/ har fått bimbosjukan.
"Snart kommer tuttarna börja svälla på dig också och håret kommer att blekna!"
"Outrageous Botox Behavior."
Spekulationerna är många men svaren är få. Sjukvårdsrådgivningstanten sa att jag skulle åka in direkt om det blev värre, kanske till och med ambulans. Jag blev orolig men det har inte blivit värre. Det har stannat av men läppen är kvar. Tänk om jag ska se ut såhär för alltid?

image161
Ni skulle se den i profil. Kvack kvack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback