Tjoho!

I´m done!
Färdigkorrad och inskickad!
Och jag är nöjd. Tror jag. Jag kan i alla fall vara nöjd tills jag fått uppsatserna som jag ska opponera på och får veta standarden. Nu ska jag fixa mig, lämna tillbaka böcker och sedan bli sminkad på Fannys slutprov som makeup:artist. Tre eller fyra olika makeup:er på två timmar. Min hy kommer att vara död efteråt. Men just nu är jag bara så jäkla nöjd över att vara klar med Brecht. Jag hoppas att min handledare blir nöjd trots att jag i mailet tillsammans med uppsatsen skrev "Det blev inga blockcitat eftersom du inte svarat på mina frågor på mailen och när jag försökte blev det fult. Blockcitat är fula. Punkt slut." Haha. Wellwell, han har ju humor i alla fall.
Gött mos!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Heja oss! När jag skickade in arbetet skrev jag "Brecht-Schmecht" i ämnesraden. Haha! Jo, som sagt, han har väl humor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback