To do.

Idag har jag jobbat. Det var roligt och de senaste gångerna har jag fått mycket beröm av min "publik". Det känns som att jag kan börja tänka att jag har ett av de bästa extraknäcken igen.
Idag ska jag:
  1. Ringa lönekontoret och säga att de dragit för lite skatt av mig. Att betala skatt är ett sätt att hjälpas åt, som Bamse säger. Det vet ni väl?
  2. Ringa muséet och säga om jag kan jobba i maj.
  3. Försöka kolla upp varför inte min deklaration har kommit. Very vuxet.
  4. Diska. Suck.
  5. Kolla upp var någonstans jag ska gå bredvid för mitt sommarjobb imorgon, hade varit bra om man kunde cykla.
  6. Lura någon optiker att fixa till mina nya glasögon så att jag kan använda dom, nu gör dom mest ont.
Jag måste göra "To do"-listor. Annars blir ingenting gjort. Nu sitter jag ju i och för sig mest här och glor för att slippa göra allt det där som står på min Att göra-lista. Men nu ska jag. Nu.

Kommentarer
Postat av: Kimmo

Du är duktig du! Jag behöver en ursäkt för att dricka mitt goda vin som jag har köpt. Tips?

P & K

2007-04-11 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback