Tråk.

Jag har inga vänner.
Jo.
Men jag åkte från Lund i förhoppning att någon skulle kunna käka lite lunch med mig. Men icke, alla:
jobbar/jobbar/jobbar/tvättar/är i sydamerika/är i sydamerika/stockholm/dublin/andra delar av världen. Tillslut fick jag tvinga en kursare att käka lunch med mig. Jag skulle stannat i Lund med de två lunchsugna kursarna A och F.
Vad hände med plugga, kunna spontan gå ut på veckodagarna och andra hederliga ungdomsaktiviteter?
Bara jag. Och vem fan har kommit på att man ska skriva uppsats på våren? Jag kommer bli knäpp av att sitta här och glo och inte ha någon att umgås med medan solen skiner och är vår och nästan försommar där ute.
Det var i alla fall underbart att träffa alla i Lund idag, det kändes som att alla tyckte det var lika roligt och nivån på grupphandledningen var låg. Alltså låg som i humorlåg. Mycket skratt och fniss och det var najs och befriande.
Nu vet jag i alla fall vad jag ska skriva om. Tror jag. Ska ta tag i det någon dag när jag är piggare. Haha.
Nu ska jag... Glo vidare.



Kommentarer
Postat av: astrid

f var inte lunchsugen heller. hon gick hem och jag fick äta lunch sjäv hemma. wook...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback