Vilse i pannkakan söker hjelp.

Idag ska jag bege mig ut på äventyr och leta upp stället där jag ska sommarjobba och gå bredvid idag. Det ligger långt bort och långt utanför mina stadsgränser som sträcker sig Möllevången - Triangeln ungefär.
Från början var det tänkt att jag skulle cykla men nu har jag suttit å rekat framför Eniro och insett att det ser ut att vara stora och farliga vägar att cykla på och massvis med små och krångliga cykelvägar. Så jag tar buss, fastän jag inte har råd. I helgen får jag och H utöka cykelutflyktsrutten till Västra Hamnen åt helt andra hållet och checka läget i och förbi Rosengård också.
Jag kan inte chansa och komma fel, vilse och därmed försent. Jag kommer inte försent. Och gör jag det får jag kicken direkt sa personalsekreteraren. Så det är lika bra att visa vad jag går för på en gång och inte tvärtom.
Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback