Why am I awake?

Hmm...
Gick upp för att kolla mailen om handledaren hade bekräftat att handledningen var framflyttad till imorrn. Det hade han inte, men han hade skickat kommentar till mitt Brechtpaper. Det var väl roligt men nu sitter jag här, för tidigt vaken. och hoppas på att jag inte ska till Lund för då skulle jag gått till bussen om 40 minuter.
Men. Som tur var är Kim också vaken för uppsatsskrivande och inne på msn och kan underhålla mig en liten stund, even though jag känner mig lite dum som får henne att svara på frågor om teori och uppsats när hon borde skriva om teorin i sin uppsats. Puh.
Nåväl. Det är väl bara att sätta på en bra skiva och äta frukost och fixa sig och gå ut på stan och shoppa målargrejer så jag kan börja måla och tja, ha det bra. Träna hade varit najs idag med.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback