It´s over.

Finally.
Det som alla Malmöbor längtat efter.
Festivalen är slut. Eller ja, kanske inte riktigt riktigt slut, men den är i alla fall slut för min del eftersom jag ska jobba ikväll.
Så dags för summering. Tycker ändå att det var lite klen uppställning i år.  Inget slår Kaizers Orchestra på Gustavs för en herrans massa år sen. Ever. Det skulle väl vara Bob Dylan på Sofiero då, också för en herrans massa år sen. Men det är ju inte Malmöfestivalen. Så.

Sedda band:
Torsson
Laleh
Henning och Erika
Denison Witmer
Peps Blodsband
Stefan Sundström

Antal Veganska kebaber på Djurens Rätt-tältet:

0 (Skandal!)

Antal Langos:
0 (Thank god. Learning by doing.)

Antal föda inmundigad på festivalen överhuvudtaget:

0

Antal öl:
För många.

Kommentarer
Postat av: astrid

hello you fool! ska du med ut ikväll eller? puss!

Postat av: Linnea.

nej! det ska jag slet ikke! har varit bakfull på jobb i två dagar nu (och full dagen innan liksom) och nu tänker jag bannemig inte vara det något mer.
men vi syns snart ändå! puss.

2007-08-25 @ 21:25:58
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

NEEEEEEEJ!! Först missar jag Damien, sen missar jag Denison. SKIT!!!!!! .y

2007-08-26 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback