Lista!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag tänker inte på morgonen.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
3 och 50.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest.

4. Favoritplanet?
Vem har en favoritplanet? Ber att få citera min favoritdikt: "... Försvinn nedåt avgrunden, Tellus, fort. Det finns millioner planeter kvar." (Dan Andersson)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Mamma och Pappa.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Den jag har nu, Jack-Ass med Beck. Det är lite kasst med Telenor för man kan bara ha sex ringsignaler innan mobilsvaret tar det, därför hinner jag aldrig höra hela låten när någon ringer och jag inte vill eller hinner svara.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Brun tischa, vit kofta, glajjer, hårband, två styck ringar varav en i näsan och en i örat.

8. Sätter du etiketter på dig själv?

Ja. Snygg och idiot.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Jag har inga skor på mig.

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Det beror väl på vad rummet ska nyttjas för.

11. Vad gjorde du vid midnatt?

Försökte sova. Det gick inte, så idag är jag hemma från jobbet.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

"Jag har det finemang på jobbet, men lite tråkigare på fritiden. Man är lite isolerad på den här ön. Kram och tack! Pussen från Fritz." Från
Fridens Liljor som är och jobbar som publikvärd på Gotland och som undrade när vi börjar skolan igen.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I mitt hus.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Diverse svordomar och könsord. Tyvärr. Men "jävlariminlåda" är nog min favorit just nu.

15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Mina ben.

16. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Hallå eller. Åttiotalet ringde och...

17. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Barnåldern. Samt eftergymnasieåldern. Gymnasieåldern också förresten. Och 21åldern var en jävligt bra ålder också förresten.

18. Din värsta fiende?
studera.nu

19. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Bild från vår slutproduktion på Östra Grevie.

20. Vad var det senaste du sa till någon?

Det minns jag inte, faktiskt...

21. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Båda.

22. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Många.

23. Senaste låten du lyssnade på?

Vandrande Vajan med Stefan Sundström, för det var den sista låten på skivan jag lyssnade på när jag försökte somna igår. Den sista låten jag sjöng däremot var De Mördades Fria Republik med Dan Berglund när vi vek tvätt innan och jag insåg att jag inte kommer att vara ledig förrän nästa år, typ. Då tyckte jag lite synd om mig själv och kände mig som en riktig arbetare. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback