Loranga, Masarin och Dartanjang.

Ringde till Sjukvårdsupplysningen.
De trodde att jag möjligtvis hade fått mässlingen.
Eller röda hund.
Men det är man väl vaccinerad mot om man är född nittonhundraåttiofemeller?
Ungefär en promille kan få det ändå sa tanten.
När jag googlar det står det att man kan dö eller i bästa fall nöja sig med en skvätt hjärnhinneinflammation.
Jag skulle avvakta några dagar och se.
(Om jag dör eller?)
Men tack då.
Ajöken ajö.
Eller som Dartanjangs morfar i tallen säger:
KOKOKOKO!

Kommentarer
Postat av: Anki anka

blä...låter inget vidare....

Postat av: Frida

Grattis! jag har nog snarare lunginflammation. om jag har riktig tur snackar vi lungemfysem eller lungcancer. Jag vet inte än vad jag helst vill ha.

2007-08-30 @ 19:35:40
URL: http://fridensliljor.blogg.se
Postat av: Linnea.

buhu. om jag är den där promillen av de som kan få mässlingen fastän jag blivit vaccinerad så är jag säkert den där en av tusen som dör av det också. med min tur, menar jag. uuuäääääää!

2007-08-30 @ 22:34:42
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback