Mitt liv på Bilka.

Med reservation för många felstavningar.
Det här är danskan som jag lärt mig:
Det enda MastodontfilmsMads i kassakontoret säger till mig när jag ringer (typ var femte minut): "Linneeea, jag förstår ikke hvad du siger!"
"Det må du spörge i informationen." Det säger jag till alla.
"Det är bare i orden." Det säger alla.
"Jeg trenger nogen (som?) kan ta mine böjler!" Säger jag som håller på att svämma över av galgar, och så säger Service: "Det har jeg ikke nogen tid til." Nehej, tänker jag och fortsätter drunkna i galgar.
Och idag fick jag chansen att säga till en hysteriskt arg kund: "Ta det bare rooooooolig." Sen gav jag henne mitt bästa leende och så blev hon glad.
Med mera.
För övrigt idag har jag nog skänkt bort lite öl och annat smått och gott samt glömt skriva fejlscanningsrapporterblablablavaddetnuheter men jag har klarat mig helt själv hela dagen! Med kun en pause.
Kom till min kassa, det är en bra affär, det går lite långsammare men blir mycket billigare!
Nu ska jag duscha, sova och imorgon åka tillbaka på min lediga dag för att fixa allt som fixas skall.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hihihi imorgon är vi där tillsammans!

2007-08-14 @ 11:41:28
Postat av: SOfia

som=der tror jeg nock!
Du e duktig du stumpan! PUSS!

2007-08-15 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback