Robbans poseskola. En bit av bryllypet.


Robban ordinary.


Robban med alla hans tips och tricks included.


Jag i min vanliga fotomin.


Jag med hjälp av alla Robbans tips och tricks till ett snyggare jag.
Nu är det upp till er att bestämma vilket som är snyggast.
Före? Eller efter?

image370
Ändå kan jag inte låta bli att tycka att Robban är sitt snyggaste jag här.

image371
Eller att jag är mitt snyggaste sköldpaddsjag på den här bilden, när vi visar upp dansen från möhippan, och alla har full koll, utom jag.

Kommentarer
Postat av: astrid

HAHAHAAHA!!!! klockren sistabild!
snart ses vi! puss!

Postat av: Linnea.

gött mos raring! wohooo! puss.

2007-08-12 @ 21:51:06
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback