A good riddance!



Jag förstår inte hur ett år som började så här bra kunde gå så helt åt helvete?!
Jag skulle tro att det här är någon gång runt fyra förra nyårsnatten.

Idag har jag tre missions. Jag ska koncentrera mig på att inte äta för mycket, så att jag kommer i nyårsblåsan, men ändå så mycket så att jag inte får en dålig fylla. Det andra är att jag ska försöka ta mig levandes till och från festen på Ronnebygatan utan att komma fram sprängd i små små bitar (för övrigt tycker jag att alla som skjuter raketer och smällare borde radas upp och skjutas). Mitt tredje mission är att skaffa ost eftersom jag är ostansvarig för de 21 middagsgästerna. Pu-ha. Det är även lite ödets ironi att jag är luspank men samtidigt har 5500 danska kronor på mitt danska konto och kom 14 minuter försent (trodde jag) till Henning igår för att föra över dom till mitt svenska konto och att idag när han skulle göra det åt mig stod det att det bara kunde göras på vardagar, och det var det inte idag tydligen.

Jag skulle slutligen vilja hälsa det här året Fuck You samt tillägna det två låtar:
Ryan Adams- The End
Green Day- Good Riddance (Time of your life)

Hej 2008!
Året vi ska kalla Det kan ju knappast bli värre.


(Parentes: Hur skulle ett år med den här laddningen i kylen kunna gå fel?
)

Kommentarer
Postat av: elin

goddamn!
gott nytt på dig gullet!

2007-12-31 @ 15:59:21
Postat av: Anonym

kanske gick det så dålig för att erika svär så förbannat mkt? :)
All lycka till dig min kära, må 2008 bli fantastic and fabunker!

2008-01-02 @ 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback