Lucka nummer 22.

image457

- Vadå inget pålägg?! Det är ju bara att plocka fram geväret, öppna kylen och skjuta yoghurten som står där inne!

Det är kanske dags att slänga den nu. Såhär innan jul och inför det nya året. Ta nya tag och slänga bort gammalt skräp. Så. Vad fint och symboliskt det kunde bli tack vare en gammal yoghurt. Nu ska jag stressa vidare och packa, slå in klappar, cykla till bibblan, diska och slänga sopor innan Pär kommer och hämtar oss vid fem. Vi kommer aldrig få plats i bilen. Nu längtar jag verkligen hem. Ska bli såå fint att komma hem. Över åsen och hem till halland. Tjarrå.

[Allt detta är alldeles för mycket att göra när man gick och la sig klockan halv sex. Och nu slog det mig att precis alla som frågat när vi åker och jag har svarat "halv sex ungefär" har utan undantag frågat: "på morgonen eller kvällen?" Varför i hela fridens namn skulle vi åka klockan halv sex på morgonen? "Nej, men vafan, vi har bil och kan åka när vi vill, ska vi inte ta och åka ungefär klockan halv sex på morgonen? Det blir väl skönt, då är vi ju hemma vid halv åtta och kan... äta frukost?"]

Kommentarer
Postat av: elin

falkenberg - here i come!!! :)
ska bli kul o ses göllet!

2007-12-22 @ 22:29:27
Postat av: Linnea.

Å! Elin! Vi ses imorrn! Fiiiint.

Postat av: Anonym

Hahaha, så jäkla bra! .y

2007-12-23 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback