Meddelande från sängen.

Jag älskar min nya dator!
För med den kan jag "gå upp" klockan åtta och plugga fast ändå ligga kvar i sängen!
Så här ligger jag i sängen under tjocka stora täcket och myser i skenet av adventsljusstaken och lyssnar på Nick Cave och pluggar! Herreminjeochkapare. Teknikens under.
Jag älskar även min nya sladd som jag köpte igår för med den kan jag spela all musik jag har på datorn i stereon (och det är mycket), vilka playlists man kan göra! Det tål att sägas igen: Herreminjeochkapare. Teknikens under.
Jag älskar min nya dator!
Nu tillbaka till letande bland statens offentliga utredningar och kulturpolitiska skrifter.
Kan man inte fixa hemkörning från biblioteket måske? Som en bokbuss fast för lata sta´bor, liksom.
Jag trivs ju så bra här...
Ååh! Det här var det mysigaste på länge! Och ikväll blir det  fabunker och drinkar och julhejdå med crewet på Tempo. Vilken dag, kan ju inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback