Nöjdhetens förgänglighet.

Gick faktiskt upp klockan åtta och började plugga. Satt och letade information till min uppsats, mailade människor och efter två timmar mailade jag nöjt Mr. Loman och berättade mycket nöjt vilka jag mailat samt frågade om några andra mailadresser som jag behöver.
Tio minuter senare missade jag ett samtal från Astrid. Blev lite nervös över om det var något jag kanske missat.
- Men hon kanske bara ville fråga om du ville hänga med på Toves föreställning ikväll? Försökte Fanny.
Så ringde jag upp och möttes av:
- Var är du?
- Hemma..?
- (Samlat asgarv från samtliga kursare samt handledare) MOAHAHAHAHAHAHA! Vi började för tio minuter sen!
- Började? Med vad?
- MED VAD?! HAHAHAHAHAHAHA! Ja, vi skulle ju träffas en gång till innan jul och inledningen skulle vara inskickad idag?
- Men... Vi träffas ju alltid på fredagar?
- Ja, fast vi bestämde ju sist att vi skulle träffas idag istället. Och du, ditt mobilsvar är rätt kul "Om jag inte svarar är jag på föreläsning eller så jobbar jag" - YEAH SURE! HAHAHAHAHAHA!
- Jag har morgonrock på mig, jag kommer nog inte...
- Hon säger att hon har morgonrock på sig, hon kommer nog inte. Jamen god jul då!
Herrejisses. Där sitter dom i Lund och har julavslutning och myser och Rikard har säkert med sig lussebullar i vanlig ordning och jag är inte där. Och jag har definitivt inte skickat in någon inledning eftersom inledningen är långt ifrån avslutad. Pust. Vad hände egentligen?
- Vad står du och funderar på? Undrade Fanny.
- Men, jag är ju världens mest strukturerade människa?
- Haha. Jag låter dig gärna tro det... Du kanske var det, någon gång under gymnasiets bästa glansdagar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, det fanns julmust, pepparkakor och lussekatter, och stämningen var hög... Det roliga är fortfarande att det var du som föreslog den nya tiden förra veckan, hahahahaha...

Postat av: Linnea.

Neeeeeej.
Och va? Nej, det KAN inte ha varit jag? Var det jag? Varför skulle jag göra något sånt? Det var väl Stina som inte kunde på fredag sa hon väl i bakgrunden?
Guuuuuud alltså vad jag har blivit... förvirrad?
Hahahaha.

2007-12-19 @ 20:38:05
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback