Oh hell.

Dithän det barkar. Det kommer att gå åt helvete. Vad som kommer att gå åt helvete:

På fredag skall inledningen til uppsatsen vara klar. En uppsats som jag inte vet när den skall vara färdig (förmodligen vid årsskiftet) och som inte är påbörjad än. På fredag är det även opponering på en C-Duppsats i Lund. På torsdag är det seminarie inför uppsatsopponeringen, vilket innebär att jag måste läsa uppsatsen innan torsdag. Sen måste jag åka tillbaka till Malmö och göra mig skitfin för att det är premiär i Lund och efter det premiärsittninghoolabaloo (Jamen hallå? Folk har hyrt frack!) och något sådant har  jag aldrig varit med om och sen måste jag gå hem skittidigt på grund av opponeringen på fredag som jag skall gå till , antagligen bakis, och vara pigg och alert för att därefter åka direkt till Bilka och jobba hela helgen och jag MÅSTE, verkligen MÅSTE få ledigt på söndag eftersom söndag är flyttdag och det egentligen bara är F och H som kan vara med. Men. Innan dess så är det samtalskväll på Teater Terrier ikväll (om vilka, bland andra, min uppsats handlar om tydligen) och jag har drabbats av sjuk social fobi idag och vägrar i princip gå utanför dörren och jagvillintevillinte gå dit och försöker hitta på skäl till att jag inte behöver gå dit, typ att jag ändå inte kan spela in vad som sägs, att jag måste smalna av mitt uppsatsämne men det största skälet av alla är egentligen att jag är så sjukt dåligt påläst. Jag har inte ens sett pjäsen som det ska handla om. Inte nog med det, på måndag har vi tydligen muntlig tenta på en bok som en av våra lärare på scenskolan har skrivit och som jag inte har läst.
Suck.
Tycker ni att det verkar luddigt och stressande? Jag med, det är därför jag sitter här och skriver istället.
Dessutom måste jag: Skriva över lägenheten på mig, skriva över telefon och bredband på mig, skaffa hemförsäkring, skaffa nytt danskt bankkontotjohejs till min dator, skaffa nytt BankID till min dator, städa rensa och packa inför flytten på söndag.
Jamensåatte. Vi kan väl höras någon gång nästa år?

Note to self: Äta + Sova. (Ej nödvändigt, men bonus.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÖNT att höra att du är mänsklig. Av din blogg att dömma tycker jag du har skött dig skitbra hitills med plugg (om så inte är fallet så har jag helt missat), vore totalt onaturligt om en sån här svacka aldrig kom.
Det här kommer du fixa, hur du än gör. Du är sån. Skitbra. .y

(O vet du, jag har hört att alla de där sjömännen som ju sas få skörbjugg hela tiden när de var ute på haven förhindrade det genom att äta en potatis om dagen, så tror ditt äppelmos räcker gott o väl o tycker absolut att c-vitaminbrus är onödiga kemikalier att tillsätta kroppen o massa onödiga pengar. Ta en klementin istället- grymt mycket bättre på alla vis!).

2007-12-11 @ 20:37:23
Postat av: Frida

Ska vi säga att vi hörs i mitten av februari? Då är jag ledig igen. Som tidigast.

Postat av: Linnea.

Ylva: Tack! Fasicken vilket grymt pepp! Jag tror också jag kommer fixa det faktiskt, jag är sån! ;)
Angående det där med c-vitaminerna så håller jag helt och fullt med, men anledningen till att jag överhuvudtaget stoppar i mig skiten är just det att jag inte pallar (eller har råd) att gå och handla, och OM jag köper clementiner, vilket jag ju alltid gör, så tar de slut på två sekunder, haha. Och du, du är också skitbra! Du är så grym på att säga det till alla andra men jag vet inte hur ofta folk säger det i gengäld till dig, men det är du, du är GRYM! För du får folk att må bra!
(Shit, nu var jag sådär julsnäll igen.)

Frida: Ja, haha. Vi kanske skulle kunna ta en öl eller nåt då? Kanske helgen där vecka 7? Om jag skriver in det i almanackan nu...

2007-12-12 @ 09:13:53
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, ruskigt julsnäll! Tack! Julen är bäst. :) punkty

2007-12-13 @ 09:46:28
Postat av: astrid

Halleluja för uppskov! En vecka till på inledningen. GANSKA skönt I say..

2007-12-13 @ 15:49:29
URL: http://astrid.blogsome.com
Postat av: Linnea.

Schmastrid: I knoooow. Hur NAJS är det?! Precis när jag började misströsta. En vecka till på inledningen borde rimligtvis betyda (hmm, två veckor för tre sidor, uppsatsen ska vara 25)att vi har lite mer än 16 veckor kvar till inlämning! YIPPIE!
Oh sweet önsketänkande...

2007-12-13 @ 16:38:12
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Spänk änki

kämpa på tjejen.....Du e grym. d vet du!

2007-12-13 @ 19:09:59
Postat av: Anonym

Men! Vad är det med denna allmänna bloggtorka. Jag har i n g e n t i n g
att göra o det där ingentinget blir så grymt mycket mer inget när det inte ens finns uppdaterade blogginlägg att läsa. Innebär detta att jag
m å s t e
ta tag i disken? punkty

2007-12-15 @ 13:41:16
Postat av: Sofia

Note to Linnea: Äta + Sova. (Nödvändigt, ej en bonus.)

puuussssssss!

2007-12-20 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback