Crazy things happen around me...

... men det händer aldrig mig.
Varför händer det aldrig mig?
Migmigmig.
Varför?

Inatt får jag offra mig igen. En natt på madrassen = en natt på golvet. Men. Vem har det viktigaste jobbet? Egentligen.
Antifuckingcimex kommer på torsdag och sprutar igen. Hoppas dom kan bevisa att det inte är vårat fel. Hoppas dom kan bevisa att det är hyresvärdens fel. Hoppas vi kan få sänkt hyra och pengarna tillbaka och renoverad lägenhet så att jag kan få lite pengar över till snygga kläder och skor.
Ytliga, ytliga jag.
Men kläder och skor är som balsam för en trött själ.

Imorrn ska jag äta grötfrukost med Fanny. Man får göra saker och ting roligare än vad de är. Sen ska jag försöka plugga tenta (which kills me) och sen ska jag träna fastän jag har ont i halsen och knät och sen har jag bestämt att vi ska göra oss FABUNKER och ta en drink på Tempo. Den som vill får följa med.

Imorrn har H lovat att sparka upp mig. Varenda gång han har lovat det förut och jag har sagt "Jag har bestämt mig för att snooza/sova en timme till" har han bara sagt "Ok, jag måste gå nu, puss". Jag låter nog väldigt, väldigt bestämd när jag sover. Lägg särskilt märke till "jag har bestämt mig för att..."
Men nu:
Kick me up, before you gogo. Don´t leave me lying here like a jojo.  

Singstar till helgen. I  n e e d  S i n g S t a r . . .  

Kommentarer
Postat av: astrid

jag kommer ingenstans med tentan... att snooza hela veckan låter inte helt fel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback