En bättre dag.

Saker och ting börjar flyta nu. Det känns bra.
H gjorde att tappert väckningsförsök imorse. Ihärdigare än tidigare men ändå inte lyckat. Vid nio masade jag mig upp och hade frukostdejt med en Lindmansyster.
Plugget ligger fortfarande efter men jag har skrivit en inledning. Jag har skrivit en inledning! Ordbajsande är nog en av mina bästa egenskaper. Ordbajsandet kan ta mig långt.
Bra egenskaper:
En sjuhelvetes ordbajsare. Jag kan ordbajsa om vad du vill när du vill- säg bara till!
Min nya slogan.
Jag har fått jobb också!
Himla spännande men även mycket skrämmande eftersom jag börjar redan på söndag. Ensam.
Saker känns bra, men mycket.
Jag måste bara strukturera upp mig. Skriva en priolista.
Fritiden får nog komma i andra hand. Men det känns ändå bra. Jag gillar att ha mycket saker att göra. Jag måste bara få tummen ur. Vakna tidigt är A och O tror jag, men det är nog min sämsta egenskap.
Dåliga egenskaper:
Sover för mycket och för länge.

Kommentarer
Postat av: elin

var har du fatt jobb nanstanns??

2007-02-07 @ 14:35:19
Postat av: linn

vad skönt att höra att livet ändå flyter på. Att du inte tar för tungt på det här med scenskolan. Det är ändå en jävla skitskola som gör människor till apor. till egoistiska narcisister.
Bitter? jag? Nä varför skulle jag. Scenskolan som bara förstört min tillvaro, mitt liv. Varför skulle jag vara bitter på dem???

2007-02-07 @ 18:10:40
Postat av: Frida

Men det låter ju sketabra! Heja dig!

Postat av: sofia

ja, vart ska du jobba? Du kan ju lixom inte bara skriva halva informationen, inte nær det ær viktig information!

2007-02-08 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback