En sagotants bekännelser.

Så har jag idag gjort min premiär som sagotant på slottet.
Mycket spännande. Och mycket bra terapi för min cellskräck eftersom jag går in i gångar och fängelsehålor med dom små liven. Huu. Idag tyckte jag att något var bakom mig och blev lite skraj själv, hehe. Men jag lyckades dölja det för barnen.
På tal om barn så måste jag nog omvärdera lite. Dom är ändå ganska... söta. Faktiskt.
Igår när jag skulle dit och vara med och titta på höll jag på att frysa ihjäl, så idagg var det även premiär för mitt nya underställ. Det fungerade mycket bra. Men nu när jag kom hem tog jag ändå på mig "mina" snowboardbrallor. Dom är varma och sköna.
Nu blir det mysig söndagsmiddag och det är första dagen utan Fanny. Lite ensamt. Men jag måste ju hinna koncentrera mig på min huvudälskling också, så han inte blir svartsjuk, hehe.

På fredag blir det Åre för hela slanten. Jag är livrädd men tycker att det ska bli jäkligt kul. Men läskigt. Så länge svanskotan får gå fri så är det lugnt. Men slår jag i den är det kört.
Jag hoppashoppashoppas bara att jag slipper bli sjuk. Halsontet ligger lite gömt i bakgrunden och nu efter att ha träffat en massa vandrande virusar plus att ha blivit rejält nedkyld några gånger ligger jag verkligen i riskzonen.
Lösningen heter: Esberitox.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spark är bra! O moppe med pulka efter också. :)

Jag ska hälsa på den norske tomten o så ska jag åka runt lite. Han jobbar hela dagarna så jag ska traska runt o se mig omkring, har aldrig vart där! Ska bli himla kul. Stannar ju ett tag så funderar på att åka runt lite utanför Oslo också.

Om man delar svaga jalapenosliknanade pepparfrukter (vet inte vad de heter) på den länga hälften o fyller de med philadelphia(hmm.. vet inte hur man stavar)ost o ringlar över flytande honung så kan man äta det. O det är gott.

Jag ska ta bussen från Malmö till Oslo på onsdag kl 14:25 tror jag. Lunch innan? Eller snarare, falafel som ska vara så god i Malmö lunch?

Ska hälsa Helge!

2007-02-11 @ 18:46:40
Postat av: Anonym

Barn är ju underbara. Finns det något mysigare än att bli väckt av ett barn en Lördagsmorgon hoppandes i sängen?

Postat av: -r

Hoppas Åre blir fett. Jag är dock lite skeptisk till att barn faktiskt är bra. Jag håller fast vid att inte gilla dem men poängterar att det gäller andras barn inte min egna och eftersom jag inte har några blir det alla barn.

När blir vår serie verklighet? När ska vi har firmamöte? Prata bissniss

2007-02-12 @ 01:37:03
URL: http://megalodon.blogg.se
Postat av: Mikael

Jag kan bara anta att det kommer upp massvis med bilder här sedan från Åre spektaklet?

Oh yes, nu är en ny blogg uppe för sista gången.

Ta hand om er.

2007-02-13 @ 05:55:46
URL: http://mikaelsklago.blogg.se/
Postat av: SOfia

hej ælsklingen! Sanknar DIG! Åh, jag kan se dig gøra din succe som sagotant! Får man gå med på en sagotur nær man kommer hem? Jag VILLVILLVILL! :) Hælsa alla dina ælsklingar, æven huvudælsklingen! PUSS!

2007-02-13 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback