Glimtar från ett liv.

Baka, baka kaka. Jag borde baka kladdkaka. Jag är väldigt sugen på kladdkaka. I helgen ska jag baka mammas underbara kolatårta. Egentligen borde jag bara äta lunch. Men det finns inget att äta. Ibland kan det räcka med att renskriva recept i receptboken.

Man har blivit gammal när man blir otroligt bakfull av fyra öl.

Någon har bokat en tvättid imorrn. Eller inte imorrn utan den 29:e. 29 februari finns ju inte. Jag skulle ge mycket för att få se den minen vid ankomsten till tvättstugan. Det är dessutom min snusförnuftiga granne downstairs. How lovely.

Vi går mot ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

for your notice: hmm, ser ju lite konstigt ut med lunch vid den här tiden, men jag skrev det vid lunchdags fast då valde blogg.se att inte fungera över huvudtaget så jag har bara publicerat det nu, skrev gjorde jag alltså vid lunch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback