La tut! La tut!

Nu drar jag till Falkenberg och så småningom Götlabôrg och lämnar Malmö, lägenhet och katter i Toves våld. Höll jag på att säg. I Toves ansvar menar jag, men det låter konstigt. I Toves armar? Äh, skit samma. Tove ska vakta och bo här i alla fall. Det är snällt. Tills hon och Fanny flyttar in i egen lya 50 meter härifrån på söndag. Så najs.

Själv kommer jag hem på måndag eller tisdag. We´ll see. Och då väntar hemtenta och livet! LIVET! No more jävla sökningar utan jag kan helt och fullt koncentrera mig på livet, våren och kommande projekt! Så jävla, jävla skönt ska det bli! My god. Jag längtar.

Till dess: "Hasta mañana ´til we meet again! Don´t know where, don´t know when!"
(Vilket jag personligen tycker är en mycket konstig textrad, jag menar: "Vi syns imorgon tills vi syns igen! Vet inte var, vet inte när!" Jag menar, vad?! Som man säger på engelska.)

Kommentarer
Postat av: elin

lycka till darling!
ja tanker pa dig!
halsa alla goa goteborgare fran mig :)

2007-02-02 @ 14:34:22
Postat av: astrid

gött linnea! kicka ass! Håller tummarna för dig. lycka till

Postat av: Linn

Jag vill bara säga till dig att jag älskar dig. Du betyder så jävla mycket för mig, och det är så skönt med någon som bryr sig, någon som står kvar när allt annat runt om en rämnar. Fan vad du är fin.
i höst får jag bo på er soffa då, för jag tänker inte skita i malmö bara för att mannen jag älskar inte längre vill ha mig där.
Puss och lycka till på måndag om vi inte hörs innan dess.

2007-02-02 @ 19:50:35
Postat av: astrid

förresten... kanske att de tänker "don't know when" som ett exakt klockslag...? eller...? vill gärna tro att björn och benny har "belägg" för sina texter..

2007-02-04 @ 12:52:19
URL: http://astrid.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback